.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مانور انتخاباتی آستارا برگزار شد

معاون فرماندار آستارا از برگزاری مانور موفقیت‌آمیز انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز محمدرضا شهاب‌زاده در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دلسرد کنند، اظهار داشت: نیاز اصلی کشور در این برهه زمانی خاص تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات است و مطمئنا مردم با حضور حداکثری خود امید دشمنان را به یأس تبدیل می‌کنند.
شهاب‌زاده، انتخابات امسال را از حساسیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته عنوان کرد و افزود: دشمنان این انقلاب و نظام به ویژه استکبار اهداف خود را برای این انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند اما تاریخ این مرز و بوم بارها نشان داده که مردم ایران در شرایط حساس حماسه‌های باشکوهی را خلق کرده‌اند.
وی، برگزاری دو روزه مانور انتخاباتی را از اقدام‌های فرمانداری ذکر کرد و ابراز داشت: در این مانور توانمندی‌های اجرایی آستارا در زمینه انتخابات مجلس آینده ارزیابی شد و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه به دست آوردیم.
این مسئول، مانور انتخاباتی را اقدام عملی ستاد انتخابات در کمیته فناوری دانست و تصریح کرد: هدف از مانور انتخاباتی مدیریت اجرایی، حفاظت و امنیت، آموزش راهبردی و کاربری سیستم جامعه اتوماسیون انتخابات و ثبت نام الکترونیکی انتخابات بوده که برای همین منظور افرادی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.
معاون فرماندار آستارا با تاکید بر اینکه اقدام‌های سخت‌افزاری انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی شهرستان آستارا انجام گرفته است، اذعان داشت: با توجه به نزدیک بودن زمان ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی تمام امکانات و اقدام‌های لازم در این زمینه به نحو مناسبی تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات در وزارت کشور فعال است، ادامه داد: با توجه به بخشنامه وزارت کشور از سوم تا نهم دی امسال ثبت نام از کاندیداها آغاز می‌شود که فرمانداری این شهرستان آمادگی کامل را در این زمینه دارد.
شهاب‌زاده افزود: همزمان با تشکیل هیئت اجرایی، بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه قانونی به استناد ماده 28 قانون انتخابات انجام می‌گیرد.
معاون فرماندار آستارا با تصریح بر اینکه کاندیداها از بداخلاقی‌های سیاسی و تخریب یکدیگر پرهیز کنند، اظهار داشت: تخریب و بداخلاقی‌های سیاسی در تبلیغات امری بسیار ناپسند است که باید تمام داوطلبان از تخریب یکدیگر بپرهیزند و تنها برنامه‌های خود را برای مردم اعلام کنند.
وی، زمان آغاز تبلیغات کاندیداها برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از چهارم تا دهم اسفند امسال اعلام کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.